چه مواردی را در هنگام انتخاب یک شرکت بسته بندی باید در نظر گرفت؟

تصور کنید شما یک محصول جدید طراحی کرده اید که می‌خواهید به آن افتخار کنید، اما نمی‌توانید آن را بدون بسته بندی توزیع کنید. آخرین چیزی که ممکن است انجام دهید اینه که محصولی که با دقت طراحی کردید را به علت بسته بندی ضعیف، ارزان تر ارائه دهید. آنچه شما به آن نیاز دارید یک سازنده بسته بندی است که بتواند نیازهای خاص شما را تامین کند، اما با وجود رقبای بسیار در بازار بسته بندی، شما چه کسی را انتخاب می‌کنید؟

۱. اعتبار بخشی کیفیت

هر سازنده و تأمین کننده بسته بندی مدعی اند که آنها تنها محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند که می‌تواند آنها را از سایرین متمایز کند. بهترین راه برای شناسایی تامین کنندگان واقعی محصولات با کیفیت، بررسی تضمین کیفیت و اعتباربخشی است. شرکت هاي چاپ و بسته بندی كه دارای گواهینامه ایزوست که نوعی اعتباربخشی است که باید به دنبال آن باشید.

٢. محصولات و خدمات سفارشی

با چنین طیف گسترده ای از محصولات، ممکن است پیدا کردن بسته بندی متناسب با محصول شما کمی سخت به نظر بیاد. بسته بندی سفارشی، محصول شما را از آسیب محافظت می‌کند، و دقیقا به این معنی است که شما نیازی به استفاده از چاشنی اضافی بسته بندی نداشته باشید.

۳. قیمت گذاری

در حالی که همیشه باید به قیمت های رقابتی نگاه کنید، همیشه بهترین ایده، ارزان ترین راه حل نیست. محصولات ارزانتر می‌توانند کیفیت پایینتری را تجربه کنند.

۴. خدمات مشتری

هنگامی که یک شرکت بسته بندی را انتخاب می‌کنید، می‌خواهید اطمینان داشته باشید که رابطه خوبی با افرادی که در آنجا کار می‌کنند دارید. آنها باید مفید واقع شوند و با ملاحظه باشند، همه چیز را با اصطلاحات ساده توضیح دهند و اطمینان حاصل کنند که شما از محصولات و خدمات دریافتی خود بسیار راضی هستید.

۵. موقعیت

محل شرکت بسته بندی را همیشه باید در نظر بگیرید. یک شرکت بسته بندی نزدیک به محل شما، دارای مشکلات حمل و نقل و تدارکات. کم تری خواهد بود. بسیاری از شرکت ها تصمیم به وارد کردن بسته بندی، برای کاهش هزینه ها می‌کنند، اما این می‌تواند منجر به مشکلات بزرگی مانند آسیب در حمل و نقل، محصولات با کیفیت پایین، سوء استفاده و زمان چرخش آهسته شود.

مطالب مرتبط

اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی

فهرست